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ラグ対策しろ!

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yue_1993:
ラグが非常に酷い、人種差別でもしているのか?
ラグの埋め合わせとして”相撃ち”を導入してはどうか
これだけでもラグ差をかなり埋められるはずだ

いつしか、LTK(PaintBall)でプレイした時は酷すぎたぞ!
なぜ着弾より先に着色するんだ?
これもなにかのヘンテコリンな仕様か?

普通、着色したということは弾が当たったということだ
なのに相手が死亡しないのはなぜだ?
しかも相撃ちのラグ差でこちらだけが一方的にやられる有様だ

もうすこしサーバー側がクライアント側の演算結果も考慮すべきだ

この不満を抱いている人間は数多くいるはずだ
もう一度言う”相撃ちを導入しろ”
さもなくばこのゲームはグラフィックが楽しめるだけのただの映像作品だ。

Josh [SLX]:
Thank you for pointing that out, however you should take note that lag usually only happens on servers that have a bad latency or in games with too many players. My suggestion is to just play a game on a server with less players or a better latency.

   
ことを指摘していただきありがとうございます、しかし、通常は、あまりにも多くの選手の遅れが悪いの待ち時間やゲームを持っているサーバー上で発生する注意する必要があります。私の提案は以下の選手や、より良いレイテンシを使用するサーバー上でゲームをプレイすることです。

VC:
Connecting from Japan to either US or EU can't help the latency issue.  I know Japan had a server in 1.1 era, though.

The problem is that the paint and blood you see is a guess.  Source engine tries hard, but is not always successful in placing people and hits properly.

yue_1993:
Sourceエンジンで再現できないなら、いっそ0から作ってしまえば?
日本ではこのゲームをやりたいが、HL2(Source SDK Base OrangeBox)が金銭的に手に入らない、という人がたくさんいます。
おそらく日本だけではないでしょう。

すべてオリジナルで作ってしまい、Sourceエンジンを利用しない形にしてしまえば
時間やコストがかかってしまうが、そういう人たちの要望も聞き入れることもできるのではないか。
さまざまな事が難解になってしまうが、自由度は高くなるのではないか?

Mark [lodle]:

--- Quote from: yue_1993 on July 29, 2009, 02:01:55 pm ---

If you can not be reproduced in the Source engine, made from a pair of 0 if? In Japan, I want this game, HL2 (Source SDK Base OrangeBox) to get their money, and lots of people. Japan would probably not alone.

 I make all original, Source would take the time and cost in the form if you do not use the engine, it can also receive requests for them.
 It is difficult to be different degrees of freedom might be higher?

--- End quote ---

Think google translation makes it worse. :P

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